Efterlängtat!

Äntligen är mitt internet up and running igen! Har kännt mig helt lost utan det. Inga roliga msn stunder, inget onödigt surfande på shopping sajter och framförallt ingen ny musik på 2 veckor. Den här tiden har dock tagit mig tillbaks till verkligheten lite och lockat fram lusten att blogga! (: Har varit ute och shoppat lite nya klänningar och ett par helt underbara(!!) skor.. De senaste sommar säsongerna har jag gått och varit näst intill förtvivlad över sko-modet, men det verkar som om turen har vänt.

I morgon bär det av ner till H-stad för en konsultation med tatueraren om en liten förändring. Håller tummarna för att det fungerar, annars får den helt enkelt tas bort. Det hade inte varit roligt. Funderar för övrigt på frisyrer och vad man kan hitta på härnäst. Det känns som om jag bara sparar och sparar men varför? Kanske bättre att klippa av det och faktiskt ha en snygg frisyr istället. Men hu.. vad svårt. Trots allt så älskar jag långt hår. Verkligen!

Om si sådär 4 veckor bär det av till Kroatien och lite sol och bad. Välförtjänt, så som jag slavat de senaste månaderna (och för vad?). Ett mer otacksamt arbete får man leta efter..

Fick ett trevligt och oväntat samtal i förra veckan från gisleparken om arbete där till hösten. Absolut svarade jag och inte mer var det med det. :) Känner att jag behöver ta upp bartender grejen igen för att inte känna mig helt bortkommen och lite extra erfarenhet är aldrig fel om man, låt säga, känner för att söka jobb i Åre till hösten. Eller utomlands. Ni som känner mig vet att sommar och sol är det bästa jag vet. :)

Men nu får det vara nog. Har varit ute och powerwalkat i en timme så det är dags för duschen och sen sängen. Förhoppningsvis håller min "blogga-mera" känsla i sig. Bättre sätt att tömma tankar på finns inte.

Ciao

Kommentarer
Postat av: emma

Hej gumman! Vad gör du nuförtiden och hur är det med dig?? Fortfarande kvar i Smålandsstenar? Hör av dig! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback