Lediga Dagar.

Även fast man är arbetslös och har väldigt mycket tid över, verkar den passera fort. Den 4:e januari har precis börjat, och jag har ca 2 dagar på mig att bestämma mig om jag ska till Gran Canaria eller inte. To be perfectly honest så vet jag inte hur jag ska göra, och hur som helst så kan jag inte åka förräns i början av februari.
Advokaten ringde mig igår och sa att jag var tvungen att skriva in mig på arbetsförmedlingen om jag vill ha ut min uppsägningslön. Men hallå. Klart jag ska ha ut den, så jag fick bege mig snällt till AF i Gislaved.
Arbetsförmedlingen.
Måste erkänna att jag inte gillar idén med att de ska hitta ett jobb åt en, för när de väl gör det är det väl aldrig något man verkligen vill ha. Därför föredrar jag att söka själv. Sån tur väl är så går jag inte på A-kassa, för då hade jag varit illa tvungen att gå på möten och en massa annan skit.
Nah-ah, not up for that.

Jag tror att jag har en muskelinflammation på väg, vilket inte känns sådär super-duper kul. Kan inte gå normalt i trappan utan att det gör ap ont.

However, dags att sova.  Klockan är ju trots allt halv 6.


It's only when you have lost everything, you realise that you are free to do anything.



Kommentarer
Postat av: emmis

Vad ska du gora hemma i Sverige? Vanta pa att snon ligger som ett metertjockt tacke over marken och slita ------ av dig pa ett jobb som du egentligen inte vill ha? Ak till Gran Canaria baby! Du kommer INTE att angra dig - jag lovar ;)

Tanker pa dig vannen, puss

Postat av: emmis

Ja, det later ju som en lyckad nyarskvall det ocksa =)Om du aker till Gran Canaria, vad hittar du pa isf? Ar ju nyfiken ju :P Yes, jag tycker verkligen du ska aka! Hellre angra det du gjorde an det du inte gjorde, eller hur? Ha det bast! Puss

2007-01-05 @ 01:30:20
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback