Carpe diem.

Uscha, jag vaknade inte förräns 4 idag. Lite konstigt eftersom jag somnade tidigare än vad jag brukar.
Har spenderat det som var kvar utav dagen med att laga mat, tvätta, städa och sköta pannan. Och självklart var jag tvungen att titta på serien om tsunamin på 3:an. Det känns fortfarande som om det var igår, och det var inte annat än att tårarna kom smygandes. Jag kommer sitta bänkad vid tv:n imorn kl 21.00 as well. De visar trots allt en del av det som jag aldrig upplevde, och aldrig såg.

På torsdag har jag det där jäkla mötet på AF, som jag verkligen hade velat skippa. Hur ska jag klara av att gå upp innan 8? Kanske borde passa på att göra det mesta utav dagen och ta en tripp till H-stad. Har lite saker att fixa där.


Jag antar att det är normalt att vara nervös.

Kommentarer
Postat av: emmis

Ja, men da skulle du ju kunna satsa pa bade Gran Canaria och Norge om du bara ska stanna pa GC en manad ju! Vore ju asgott! eller vad sager du?? ;) USA maste du aka till - helt outstanding! ;)

puss

Postat av: emmis

Ja! Det ar klart att du ska aka! Kan ju bli HUR KUL SOM HELST!!! =) Ta chansen Sara, nar du anda har den! ;) Tanker pa dig, puss

2007-01-11 @ 02:28:18
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emmis

Annars kan du aka hit! Min vardpappas kompis har tva barn och ar intresserade av en au pair.. Ligger tydligen inte sa langt ifran mig heller =) Enda nackdelen ar val att aldsta pojken ar handikappad, men jag tror att mamman ar hemma under dagarna och dessutom bor de i ett GIGANTISKT hus! Vart att tanka pa kanske? ;) puss

2007-01-11 @ 03:51:06
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emmis

Det behovdes inte mycket for att fa polisen pa sig. Lamna ungarna i bilen for att springa in pa posten ocg lamna ett paket.. Visste arligt talat inte att det va olagligt att gora sa :S men men, jag klarade mig undan for den gangen..

Aldersgransen ar 21 har :( Men det finns naturligtvis dansstallen for 18 aringar och uppat ocksa, men annars ar det falskleg som galler. Min vardmamma upplyste mig om det nar jag kom och hon har ocksa varit snallt att fixa numret till snubbe som kan ordna det till mig =)

Nej, jag skojar inte! Som sagt sa ar den en gammal kompis till min vardpappa och mamman i familjen har fatt mitt nummer sa hon ringer sakert mig vilken dag som helst. Vill du sa kan jag ge henne ditt nummer eller mailadress sa kan du sjalv ta reda pa hurdant jobbet ar och osv.. Sjalv vet jag bara att han har ett handikapp, de bor i ett STORT hus inte sa langt fran mig och har en yngre dotter.
Jag stannar som det ser ut nu over sommaren iaf sen far jag se om jag far tillatelse och har ork att stanna anda till november..

puss

2007-01-11 @ 16:48:12
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emmis

Hejsan gumman! Hur ar det med dig? Vad hander? Beratta! Det va sa lange sen jag horde ifran dig.. tanker pa dig! puss

2007-02-06 @ 04:01:25
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback