Tiden har stannat.

Det var ett tag sen jag kände för att skriva något. Mestadels för att det inte hänt så mycket annat än att mamma har fyllt 40. Tiden står för tillfället still och det händer ungefär lika mycket. Jag vill börja jobba igen.
Frågan är bara var när och hur. :(och med vad? Gee.. trodde inte det skulle vara så här jobbigt att inte veta vad man vill göra.
Imorn ska jag iaf ner till Pappa och hälsa på! Hemma från Thai igen, och det ska bli kul att få se honom lite. Och ut imorn kväll ska vi! Även om det kanske inte är roligast att gå ut med sin pappa, men hans tanke med det hela är väl att jag ska se lite av de pubar som finns, och söka lite jobb. Vilket kan va helnice. :)
Vill att Jeanette ska komma hem så vi kan åka iväg nånstans och leva livet, festa gärnet! :D

www.pandora.com <- visit! skitbra sida.

Ah well.. take care folks!

Dags att sova.

Kommentarer
Postat av: emmis

Haha! Det va ju inte en dag for tidigt =P haha! gjorde ju inte sa ont, eller hur? Ah, vad skont att hora av dig igen! =) Inte for att jag varit sarskilt flitig med msn, blogg och allt vad som finns, men med mig ar allt bra! det rullar pa ;P Hur gar det med framtidsplanerna da?? lite segt forstar jag. jag har tyvarr inte hort nat fran familjen an.. puss

Postat av: emmis

Hejsan! Hur ar det med dig? Kanns det fortfarande lika oaktuellt att uppdatera laget? Star tiden fortfarande still? Ar ju nyfiken pa vad du hittar pa for nat! Nagot nytt som kommit upp? Tell me! KYSS

2007-02-28 @ 05:12:19
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emmis

las mailen! ;)

2007-03-01 @ 04:36:41
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emmis

Vart har du tagit vagen Sara?! Hor av dig! Miss you..

2007-04-03 @ 00:33:01
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback