Questionmark.

Jag känner mig som ett enda stort frågetecken just nu.

?

Jag vet inte vad som hände, jag vet inte vad som händer och jag har inte en aning om vad som hända skall.
Visst är det lite befriande, allt det här. Men ändå känner man sig fängslad, hemma, utan något att göra. Inlåst med mina tankar.
På ett sätt är det skönt att veta att livet kan ta mig vart som helst nu. Wherever I wanna go.
Men samtidigt hatar jag att inte ha ett jobb att gå till. Ett jobb gör allting så mycket enklare, tillåter en att göra så mycket mer saker. Just nu känns det som om jag inte kan göra nånting. And that sucks. BIG time.

Jag får helt enkelt sitta här med min shisha, dag ut och dag in, tills jag kommer på en lösning. En bra sådan.

Kommentarer
Postat av: emmis

jag vet hur det ar sara. sjalv satt jag hemma i FYRA manader innan jag stod pa amerikansk mark. visst, till en borjan va det forbannat skont att vara ledig, eftersom jag minst sagt slitigt ut mig pa jobb, skola och kanslomassigt. sa mitt rad ar att ta dig lite ledigt (vilket du visserligen later tvungen till), fundera ut vad du vill gora och verkstall!

ha det bast hunny! tanker pa dig.. pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback