Om ändå..

.. Det kunde sluta renga.

Det verkar som om bloggen vill funka idag, så jag får väl passa på att skriva lite, innan den lägger av igen.
Igår morse vaknade jag och allt var på topp! Det kändes verkligen som att allt skulle ordna sig. Nu är jag inte så säker längre. Men det är klart det gör, eller hur?
I always get my way, sooner or later.

Chefen var på psyket igår, och är nu sjukskriven fram till Mars. Då kan jag med ganska stor säkerhet säga att det är kört den 31/12. Så,efter fredagen den 22/12 kommer jag säga upp mig. Jag orkar faktiskt inte bry mig längre. Det räcker med att jag får dra ansvaret för att allt går ok fredag och lördag denna veckan. Anki orkar inte vara där och styra upp saker, så jag får väl kaxa till mig lite. Dom ska fan inte tro att dom kan slöa bara för att hon inte är där, det ska dom ha klart för sig. Och jag har nog hört om de tre blondinerna som måste göra samma sak hela tiden och springa efter varandra som svansar. What's that all about? Dags för dem att ta lite egna initiativ.

Så, nu har jag fått det ur mig.

Eftersom även natten var sömnlös bestämde jag mig för att titta på film, och jag hittade Lucky Number Slevin.
Jag måste erkänna att när det fortfarande bara gått lite över 15 minuter och fler än 7 personer dött genom rena avrättningar, höll jag på att stänga av. Men jag bestämde mig för att ge den en chans till, och det var väl bra det :) För så jäkla kass var den inte, tyckte faktiskt den var riktigt bra!

Hmm, nähe. Dags att gå och duscha lite och göra sig iordning kanske, så jag hinner svänga förbi apoteket och köpa mig min allra första låda med sömntabletter.

I never thought I'd come to this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback