Julstök, barnaskrik och tv-spel..

Jaha, då sitter man här igen, måndag.
Måndag, måndag, måndag.

Helgen har varit bra.. lugn och skön :)
Jobb fredag, Sen ett besök hos min kusin där det var full rulle :)
Sov mest hela  lördagen, tills alla barnen kom och började springa runt it huset och skrika och grejer. Då var man tvungen att piggna till och vara lite social.
Igår var mitt internet knäppt, och mina kusiner var på besök. Det bakades lussebullar, byttes proppar och spelades Dancing stage så det heter duga :) Synd bara att ena mattan var sönder, kanske hade gått bättre om den varit hel.. eller vad säger du? ;P

Såg ju Donnie Darko i fredags natt med. Jag tror det var bra att jag bestämde mig för att slänga alla fördommar åt sidan, och bara sitta och koncentrera mig. Hade jag inte gjort det hade jag inte tyckt att den varit så bra.
Men det var den :) Andra filmer ser man, och glömmer.. Den här kommer jag nog gå och grunna på ett tag innan den försvinner..

The footlights are fading,
The last note is playing,
And all the balloons are falling down.
Here on the inside,
where I go to hide,
I am not only who they see.
'Cause that is just another part of me

One day I'm a dreamer,
a sweet-dream believer.
Then I'm as grounded as a tree.
One minute I'm wisdom,
So full of desicion,
The next I'm a river running free.
Depends on who I wanna be.

On seven different places,
I am seven different faces.
Say, can you find the heart of me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback