Glögg och Julmusik! (men vart är julstämningen?)

Julbordet idag blev ju inte så otroligt misslyckat som jag trodde, snarare tvärt om! Allt gick så suveränt bra att jag inte kan vara annat än stolt över mig själv! Nog var det otroligt hektiskt, och stressigt och nervöst, men det är trots allt då jag jobbar som bäst. Var lite rädd att jag hade missat nåt eller glömt någon liten detalj någonstans, men icke sa Nicke! Jag kan nästan slå vad om att Anki satt fastklistrad vid telefonen hela kvällen, och bara väntade på att jag skulle ringa och be om hjälp. Tji fick du!
Att få människor att trivas och må bra är trots allt något jag tycker är riktigt kul.

Kanske blir det så att jag får vara ledig på Fredag med, vilket känns väldigt lyxigt eftersom det i så fall blir andra lediga helgen på rad! (woah!) En helg som dessutom spenderas hemma i lugn och ro för en gångs skull.. Helt otroligt..


Och bara DU håller dig borta från Tyfonerna just nu, så kommer allt bli bra.
Jag hade kanske inte varit så jäkla orolig om jag bara hade hört något ifrån dig.

Det kanske är meningen att Thailand alltid ska vara förknippat med rädsla...

Jo tack.

Kommentarer
Postat av: emmis

Hejsan!
Hur ar det med dig? Jobbar du fortfarande pa hotellet eller vad hander?? Tell me..

Julstamning? Jadu, utan sno sa kanns det liksom inte som samma sak. Sen far det va hur mycket julgranar, ljusdekorationer och julmusik det bara vill. Imorgon ska iaf jag halsa pa jultomten! Sug pa den du! ;) Haha!

Puss och kram vannen min =)

Postat av: emmis

Joda allt funkar bra i stort sett.. Det gar lite upp och ner varje dag men inget jag tvivlar att jag inte kommer att klara av =)
Sa de ha bytt agare sager du.. Mhm.. Far val hoppas att det loser sig for din del da. Hur du nu vill ha det ;) puss och kram

2006-12-07 @ 19:11:43
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: emmis

Ja, det ar klart.. Hoppas att det gar bra for dig da och att du hittar nat nytt och battre - later som att du kanske behover lite miljoombyte, eller har jag fel? ;)

Pa min lediga tid, vilket da blir helgerna eftersom jag ar alldeles for trott pa kvallarna for att hitta pa nat, sa umgas jag kanske med familjen pa nat slaktkalas eller annat trevligt, tar det hur lugnt som helst och unnar mig en harlig promenad eller sa traffar jag Jessica fran Sverige och shoppar lite =) Shoppingen ar grym har! =D

Jag onskar dig all lycka till att allt gar ur vagen vad som an hander! Ha det bast sa hors vi! =)

puss och kram

2006-12-08 @ 04:30:59
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback