En vecka kvar.

Är så glad att den här veckan är över..
Känner mig ganska mörbultad, har typ träningsverk överallt, bara från att springa runt på jobbet.
Julborden gick bra, både fredag lördag.. vilket känns så underbart skönt, för nu är det bara några små kvar.
En vecka kvar på jobbet, mer eller mindre. Jag vet inte hur det blir i mellan dagarna, om det blir något över huvud taget. Fredrik sa till mig igår att han kanske kommer ta över. En konkurrent hade han kvar. Han sa också att alla måste gå om det blir så, för att han har egen personal. Men han lyckades ändå fråga mig om jag vill vara kvar, eller om jag skulle ut och resa.
Vad skulle jag svara på det?
Om allt blir bättre är det väl kanske värt att stanna kvar, men isåfall blir det ju bara fram till Maj, och jag tror inte han tycker det är speciellt lönt.

Hmm.. Ingen som känner för att följa med till Gran Canaria istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback