10:e december. 2:a advent.

14 dagar kvar till jul, och jag har inte köpt några klappar ännu.
21 dagar kvar på jobbet, och jag har inte sökt något nytt.
21 dagar kvar på året, och vi har inte planerat nyår.

Jag känner för att dra en rövare och packa min resväska. För att vara redo, du vet. Om det nu skulle vara så att man hittar något nån annanstans, så kan man bara dra på direkten. Hur underbart hade inte det varit?
Jag känner för att sälja min dator och köpa en bärbar. En stationär kan man inte ta med sig överallt!
Jag känner inte för att städa mitt rum, fasten jag måste. Fasten jag vet att jag absolut måste.
Jag känner för att göra mig av med min bil, orka med den? Nu är den iaf besiktigad och klar.
Det känns som om det snart kommer hända något, som om de här 21 sista dagarna på året kommer föra med sig något kul, något nytt. (och jag vet ju att jag kommer ha sålt datorn innan dess, köpt en ny, städat mitt rum och handlat alla klappar jag behöver.)

Uscha, alla dessa prylar överallt. Orka med dem!

Kommentarer
Postat av: emmis

:S Ar det bara 14 dagar kvar till julafton?? Shit assa! Ar nog dags att inhandla lite julklappar sa de kommer hem till Sverige nagorlunda i tid iaf.. Thank's for reminding me! Tanker pa dig!
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback